Jump to content

Hobo1973

Member
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Feedback

    %

Hobo1973 last won the day on December 8

Hobo1973 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About Hobo1973

  • Rank
    ASF Immigrant
  1. Yes after doing more research my assumption of the old school (I hopped up the motor to get a little more torque) is way of the mark of meaning in reference to airsoft 🤭 Like I said tho learning every day here
  2. Yup! Been watching a few that are about the one I'm thinking about. I'm a STRONG believer in if you don't KNOW you can fix it DON'T touch it lol Learned that the hard way, many times over in my younger years! Just took a bit to sink in lol
  3. My first trip out ever last weekend was a indoor area and the guy that brought me had told me there would probably be other vets my age (45) but it just depends who shows up for the day. Now I am first to admit I'm not young n spry like I once was in my army days. Turns out a bunch of 20 something kids were the play of the day and these kids had experience. First three games I swear I had to respawn more then anyone there because these kids showed NO mercy on this broken down old fart. Fourth game tho it was a pistol and knife only free for all and this time I had a plan! There was a goul hanging on one wall left from Halloween with long black cloth hanging from it. It was hanging in like a three way intersection that looking through the fabric I had a view of all incoming traffic 🤨😁 Let off a few potshots to make noise and lure them in and waited..... first one comes walking back against the wall sweeping left and right till he passed in front of me. Swung my arm out and knife to the heart! He falls in the corner. Second one same thing but he just two feet off the ground and SCREAMS 😄 falls and says what the hell is this Viet Nam :pain: going on? 🤭 Third guy is on same path n sees the two bodies laying there and suspects something is up so cuts the corner behind a wall. BUT there is a cutout in the wall and as he passed in front my arm came up pistol in hand and I watch his facial expression go from hunting to wth and instant oh crap as I pegged him three times. AAR they laughed retelling the feat this old fart first timer pulled on them 😛
  4. Ok. Is this fairly easy n cheap or?
  5. I found a gun that is just what I like as far a style, furniture, price. But out of the box it runs over the 390 for .20 limit at the area I want to play. I have heard of HOP UP kits but is there a way to bring this thing DOWN to meet limits?
  6. New to airsoft and this group seemed very welcoming so here I am. Be prepared for a lot of newbie questions from this old fart lol
  7. Thank you. That's actually one I was thinking about but wasn't sure of quality of company. Now I am leaning a little harder at it lol
  8. I'm new to airsoft but I have a good idea what I'm wanting to purchase. I'll be playing CQC so I would like a UNDER folding stock Ak47, thinking of about $150 budget give or take $50 electric motor setup. My home field I'll be at the most runs a limit of 390 fps I prefer that or close there about out of the box, if not I would be willing to tune it later on. But I also don't want to buy plastic junk that I'll break right away. Been looking at some online but I have no clue what is good and what's junk. Thanks yall for having me and for your help and time...
×
×
  • Create New...